سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تلفن ویدیویی دو منظوره تحت شبکه هایک ویژن

تلفن ویدیویی دو منظوره تحت شبکه هایک ویژن

کمپانی هایک ویژن تلفن ویدیویی ماژولار تحت شبکه را برای ارتقای امنیت آپارتمان ها ارائه کرد ، این محصول دو منظوره  با نصب بر روی درب ورودی خانه ها و آپارتمان های کوچک علاوه بر کارایی به عنوان زنگ درب امکان توسعه و ارتباط با سیستم مدار بسته IP را نیز دارد ، از این رو می توان در سناریو های مختلف از این محصول دو منظوره استفاده کرد .

تلفن کننده ویدیویی قابل نصب در قسمت درب ورودی می تواند همه مزایای یک سیستم نظارت تصویری را تنها از طریق دو سیم برق و دیتا ارائه نماد . این مهم باعث صرفه جویی در هزینه و نصب آسان محصول می شود و می توان برای بهبود سطح ایمنی ساختمان های مسکونی بزرگ هم از این محصول استفاده نمود .

تصاویر Full HD دوربین این آیفون هوشمند تصویری ، با میدان و زاویه دید مناسب بهترین کیفیت را ارائه می کند به علاوه استفاده از قابلیت دید در شب و WDR در این دستگاه باعث شده که بصورت 24 ساعته تصاویر با کیفیتی ثبت شود و کاربران علاوه بر مانیتور داخل ساختمان می توانند تصاویر این آیفون هوشمند را ازطریق نرم افزار تلفن همراه و از هر جای دنیا مشاهده کنند .

این سیستم ماژولار است و می توان در سناریو های مختلف از آن استفاده کرد ، ارتباط با سیستم های مختلف مانند سیستم نظارت تصویری ، سیستم کنترل دسترسی ، سیستم دزدگیر و … در این آیفون هوشمند ماژولار وجود دارد . به علاوه می توان لوازم جانبی مختلفی را بر روی این دستگاه هوشمند تحت شبکه از طریق پروتکل های شبکه اضافه نمود .

 

تلفن ویدیویی دو منظوره تحت شبکه  هایک ویژن  

امکان اتصال دوربین مدار بسته بطور مستقیم به آیفون و استفاده از تصویر آن

  • کیفیت صدابرداری بالا حتی در محیط های شلوغ و پر سر و صدا
  • کنترل سیستم از راه دور و توسط نرم افزار موبایل
  • تنظیمات ساده سیستم
  • امکان نصب بر روی دیوار یا روی درب
  • مدیریت با استفاده از نرم افزار CMS هایک ویژن
  • قابلیت اضافه کردن 16 دوربین و مشاهده تصاویر بصورت محلی

برخی از مهمترین کاربرد های آیفون هوشمند تصویری ماژولار هایک ویژن  ( hikvision ) در ساختمان های مسکونی ، مدارس ، ساختمان های اداری می باشد .

 

شرکت D-Link در حوزه شبکه فعالیت گسترده و موفقی داشته است و دلیل آن را می‌توان کیفیت همیشگی محصولات این شرکت دانست. DPH-860S از تلفن‌های تحت شبکه این شرکت تایوانی است که قابلیت‌های درخور تأملی در چنته دارد. این تلفن به دوربین مدار بسته 5 مگاپیکسلی مجهز شده است تا مکالمات ویدئویی باکیفیت تمام انجام پذیرد. این شرکت از یک صفحه‌نمایش رنگی 7 اینچی در تلفن تحت شبکه DPH-860S استفاده کرده است که علاوه بر تماس ویدئویی باکیفیت، رابط کاربری لذت‌بخش را رقم می‌زند. از دیگر ویژگی‌های این تلفن می‌توان به سیستم‌عامل اندروید اشاره کرد. با  روح اندرویدی که در این تلفن بکار گرفته شده است؛ کاربر می‌تواند اپلیکیشن های جانبی اعم از مرورگر وب، ایمیل و ... را نصب کند و از خدمات آنلاین ارائه‌شده، بهره‌مند شود.  این تلفن تحت شبکه با 5 حساب کاربری VOIP، حالت‌های Hold، DND، دفترچه تلفن با تصویر پروفایل و ... می‌تواند به ابزاری بسیار مفید برای مدیران بدل شود.

 

طراحی و ساخت

بنا به ادعای شرکت D-Link، تلفن تحت شبکه DPH-860S چه از نظر عملکرد و چه از نظر طراحی یک نوآوری محسوب می‌شود؛ البته این طراحی در مقایسه با ویژگی‌های متعدد چندان چنگی به دل نمی‌زند. این تلفن تحت شبکه  ابعاد 40 × 210 × 255 میلی‌متری دارد و فضای زیادی را بر روی میز کار اشغال می‌کند؛ البته به یاد داشته باشید که اشغال چنین فضایی با در نظر گرفتن قابلیت‌های این تلفن، بیهوده نیست. اصلی‌ترین ویژگی طراحی این تلفن، صفحه‌نمایش لمسی و رنگی آن است. این صفحه‌نمایش ابعاد 7 اینچی و رزولوشن  480 × 800 پیکسل دارد که بیشتر قسمت‌های تلفن را پوشش داده است تا تجربه کاربری بی‌نظیری که D-Link از آن سخن می‌گوید را فراهم کند. در پایین این صفحه‌نمایش 4 عدد کلید تعبیه‌شده است که عملکرد هرکدام با آیکنی مشخص‌شده است. تلفن تحت شبکه DPH-860S، علاوه بر زیبایی، کیفیت ساخت خوبی هم دارد و این ویژگی شامل کلیدهای بادوام نیز می‌شود. دوربین این دستگاه تلفن در قسمت بالای صفحه‌نمایش قرار داده‌شده است تا به هنگام مکالمه ویدئویی، کاربر به‌طور کامل در دید قرارگرفته باشد. بدنه این تلفن پلاستیکی است و از طراحی مشکی مات بهره می‌برد. استفاده از این طراحی باعث شده تا، بدنه تلفن اثرانگشت را جذب نکند. به‌منظور سهولت در استفاده، یک‌پایه پلاستیکی برای تلفن DPH-860S در نظر گرفته‌شده است.

جهت دریافت کلیه  نصب دوربین مداربسته  ، نصب سیستم های کنترل تردد و اعلام سرقت می توانید با شرکت مهر تجارت تماس بگیرید.

 به دلیل بهره‌مندی این تلفن از صفحه‌نمایش و دوربین، ایجاد زاویه برای کاربری آسان الزامی است؛ این پایه می‌تواند در دو زاویه به پشت تلفن نصب شود. با طراحی گیره در کنار پایه، نصب این تلفن به دیوار نیز امکان‌پذیر شده است. در پشت تلفن یک کلید جوی استیک مانند تعبیه‌شده است که زاویه دوربین را نیز تغییر می‌دهد که این امر موجب افزایش انعطاف‌پذیری DPH-860S در مکالمات ویدئویی می‌شود. در کنار این کلید یک محفظه وجود دارد که درگاه‌های USB، microUSB و اسلات حافظه در آن جای‌داده شده‌اند. برای دسترسی آسان، درگاه HDMI در گوشه سمت راست، دو درگاه گوشی تلفن در سمت چپ در نظر گرفته‌شده‌اند.